write me a note 'bout tjetjenien



jag äter tretton olika mediciner om dan. utan överdrifter (första omgången kl 07.15; 5 olika, andra klockan 11.45: 2 olika, tredje kl ca 19.00: 2 olika, sista innan sänggående: 4 st olika)
är så trött på att vara sjuk.
är så trött på att foga mig efter en litterär interiör. bära blommigt bara för att matcha tapeterna.



det finaste just nu är att jag fått Cortázars samlade noveller, 2 volymer om totalt 1100 sidor. läser utöver dem även Djuna Barnes "Nattens skogar" från 1936, "Ombyte av tåg" av Walter Ljungquist från 1933, och "A clock without hands" av Guy Burt från 1999.
och jag har blivit omvänd ifråga om Sara Villius. hon är den skyldiga till boken Battle (som jag dock INTE ändrar åsikt om; den är dålig. d å l i g) men hennes senaste "Sex" är mycket skickligt skriven. gör ont och gör ont och gör allting lite outhärdligare.



förövrigt uppskattar jag brev mer än nånsin. vill du (just du som läser det här oavsett vem du är) skicka ett är det bara att kunna stava till mitt för- och efternamn samt kolla upp skolans adress på hemsidan. postutdelning här varje vardag klockan 14. jag väntar på bläckfläckade dystopier och utopier. eller bara texter, skrivna till hela världen och inte till mig specifikt.
reklam undanbedes dock.

tack.




(nu börjar nästa lektion)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0