Och sedan sommarregnen.





Hur regnet når huvudstaden men aldrig mina händer. Jag vill två dem. Jag vill tvätta bort sotet, askan. Mina kläder luktar bensin. Något har brunnit och sedan slocknat men jag vet inte vad.



(ja vi kan prata om det snart, snart
kan vi prata om det jag måste bara
brinna ut som ljusen som

mörkret måste jag bli, jag måste
brinna ut bli mörk och sedan
kan vi prata om det vi kan
prata om mörkret om alla
olika nyanser av natt. jag önskar

att det funnes någon värdighet i allt det här)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Du är för bra för det där, stanna inte. Vår sommar och inte hans.
P.S. Har kollat upp priser på vs i juli, ringer ikväll.

2008-05-18 @ 09:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0