Berlinmuren är min största klyscha.


Igår hos Palle:
Vin, drinkar, kaffe, cigaretter, mer vin.
Och jag var enda singeln. Yey. Det kallas mod, eller idioti, att utsätta sig för det. Jag gick tidigt, medan tjejerna sjöng Singstar för glatta livet och killarna pratade fotboll.
Jag ska också stadga mig. Någon gång. Det verkar ju så spännande.

(nej jag är inte bitter)



   Jonathan får gärna lämna sin tjej nu. Jag ska gå i högklackat dygnet runt och aldrig flirta
   eller kyssa eller ha sex med hans kompisar. Jag lovar.

(nej jag vill inte prata om det)



Igår hos Palle:
Vi kom på att vi känt varandra i snart nio år. Det är väldigt, väldigt lång tid. Väldigt.
Och vi rökte lite mer. Drack mer vin. Singstar åkte fram och jag åkte hem.

Sedan gick jag sönder lite inuti, lät mitt trasiga hjärta bli en installation för allmän beskådan, och fick fantastiskt fina recensioner av kritikerna.













Snälla,
jag vill inte sova ensam inatt.

Kommentarer
Postat av: Alex

Såg som hastigast att du lagt in en novellstart, synd att du tog bort den. Hade velat läsa.

2008-02-03 @ 21:57:37
URL: http://veritas.blogg.se
Postat av: S

Åh. Då åker den upp igen :)

2008-02-04 @ 12:23:59
URL: http://relativ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0