mina lögner i någon annans händer


jag åkte genom sverige eller
bara en liten bit
till föräldrahemmet och
jag åt rökt ål jag
somnade i ett rum som luktade
gammal madrass
och alla brustna toner i kudden och
jag visste inte vet inte
vad man svarar på någons andetag jag vet inte
någonting
och idag gick jag över åkrarna jag
såg en död and i ett dike och
allt är så jävla meningslöst
.
och var är han vad gör han vem fan gjorde julen till ett skäggigt hån
bara spräng alla fördämningar och släpp
ut hela nordens trasiga barn
och vuxna
och jag är ingenting jag är faan ingenting mitt bland alla åkrar och leriga fållor och kala träd och döda fåglar.
fuck det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0